Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ


Καλοί μου άνθρωποι ακούστε                                                                 
το στόμα μου τι θα σας πει
μόνο για μια μικρή στιγμούλα
και θα ξαναγενώ σιωπή.

Σιωπή θα γίνω και θα μείνω
βαθιά θα μένω μες τη γη
με των νεκρών παιδιών τον πόνο
και των αθώων την οργή.

Ένα παιδί είμαι απ’ τις χιλιάδες
ένα μικρούλι κατιτί
με το μικρό μου το κορμάκι
και με το μεγάλο μου γιατί.

Ένα παιδί είμ’ απ’ τις χιλιάδες
ένα παιδί πολύ μικρό             
που μες τα δυο μου τα ματάκια
θα βρείτε  το θεό νεκρό.

Τα ματάκια μου είναι ο καθρέφτης
που τίποτα δεν δείχνουν πια
σ’ αυτά όλοι ψάχνανε το χρήμα
και χάνανε την ανθρωπιά.

Τώρα είμαι αίμα είμαι δάκρυ
ένα μικρό νεκρό κορμί
που στα χρηματιστήριά τους
αυτά δεν έχουνε τιμή.

Πέστε μου η πάνινή μου κούκλα
πέστε μου τι έφταιξε κι αυτή
τσαλακωμένη μες τα ερείπια
ν’ ακούει τον κόσμο μ’ ένα αυτί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου