Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Άνθρωποι

 Άνθρωποι που από δίπλα μας περνάνε κάθε μέρα
Μας δίνουνε το χέρι τους μας λένε καλημέρα
Καθημερινά μοιράζουμε την ίδια αγωνία
Κάτι κακό έχουν να πουν πριν στρίψουν στην γωνία

 Για μένα τι δεν είπανε ,είπανε ο θεομπαίχτης
Για τον παλιό μου χωρισμό βρήκαν πως ήμουν φταίχτης
Είπαν και τι δεν είπανε , είπαν και ‘γω δεν ξέρω
Μ’ είπαν μπερμπάντη, πρόστυχο, ανήθικο και γέρο

Κάποια που της αρνήθηκα είπε πως είμαι τέρας
Και η καλή γειτόνισσα είπε κακός πατέρας
Μ’ είπαν ασήμαντο ποιητή, παλιάτσο ,γυρολόγο
Στις πάρε δώσε σχέσεις μου δεν είχα αντρίκειο λόγο

Είπαν πως σε κακόφημα σπίτια με είχαν τρακάρει
Ακόμα και ναρκωτικά είπαν πως είχα πάρει
Μα εγώ για αυτά που λέγονται δεν έχω απορήσει
Αφού μας φτιάχνουν όλοι τους  για τη δική τους χρήση

 Μα όταν τα τινάξω απότομα θα αλλάξω
Και ο χθεσινός μυστήριος θα πούνε ήτανε κύριος
Κι όταν τα τινάξω απότομα θα αλλάξω
Και ο χθεσινός παλιάνθρωπος , ο ποιο καλός ο άνθρωπος

Άνθρωποι που από δίπλα μας περνάνε κάθε μέρα
Μας δίνουνε το χέρι τους, μας λένε καλημέρα
Έχουν καρφώσει πάνω μας ένα μεγάλο μάτι
Και μας περιεργάζονται να βρούνε κάποιο κάτι

 Κάποιοι είπανε έχω λεφτά και άλλη δεν έχω μια
Μια και  χρωστάω της Μιχαλούς κάνω οικονομία
Είπανε κι άλλα διάφορα κι είχε κυκλοφορήσει
Πως ο παπάς που θύμωσε θέλει να με αφορίσει

 είπαν με κάποια τραβεστί  με είδαν σε χειραψίες
όχι δεν με είπαν τραβεστί μα είχαν υποψίες
κάποια με είπε ανέραστο, αδιάφορο και αχρείο
πως με έδιωξε από το σπίτι της γιατί με έβρισκε κρύο 
   
μ’ είπαν στο τέλος φουκαρά και ότι πονάει η καρδιά μου
πως τα παιδιά που έκανα δεν ήτανε δικά μου
μα εγώ γι’ αυτά που λέγονται δεν έχω απορήσει
αφού μας φτιάχνουν οι άνθρωποι για την δική τους χρήση

κι όταν τα τινάξω απότομα θα αλλάξω
και ο χθεσινός μυστήριος θα πουν ήτανε κύριος
και όταν τα τινάξω απότομα θα αλλάξω
και ο χθεσινός παλιάνθρωπος ο ποιο καλός ο άνθρωπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου