Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Η Προσευχή της ξερωγωτί

         Κι  όταν δεν είσαι στη σκέψη σου λεύτερος
         Θα  τρέχεις μόνος και θάρχεσαι  δεύτερος



                           Η  Προσευχή της ξερωγωτί

Στην γειτονιά  ήτανε γνωστή  για το ξερωγωτί  της
Για τα  κακά  όμως στόματα δεν ίδρωνε  ταυτί  της
Τις  νύχτες ξέρωγωτί  και το πρωί εκκλησία
Και να παπάδες να κεριά και να γονυκλισία


Θεέ μου εσύ φιλάνθρωπε, παρακαλούσε Θέ μου
Ευλόγησε εμέ και αυτούς που πέφτουν πανωθέ μου
Ευλογησέ με ευλόγησε, να σώσω την ψυχή μου
Και αν κάνω ξέρωγω και τι θα λέω την προσευχή μου

Μισή κάτω απ’ το εικόνισμα, μισή μεσ’ στον καθρέφτη
Μα ολόκληρη η ξερωγωτί σην αμαρτία πέφτει
Και το πρωι νωρίς νωρίς την πιάνει απελπισία
Αφήνει το ξερωγωτί και πάει στην εκκλησία

Θεέ μου εσύ που έκανες παρθένο να συλλάβει
Με δίχως ξερωγω και τι το τέκνο σου να λάβει
Κανε και με την χριστιανή τ’αγιο σου φώς να λάβω
Κι αν κάνω ξέρω γω και τι ποτέ να μην συλλάβω
Και εγώ θα μεταλάβω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου